יום רביעי, 25 ביולי 2012

טיפול טבעי ויעיל בפטרת ציפורניים

פטרת ציפורניים היא בעיה מעיקה, רפואית ואסתטית. אנשים רבים סובלים מפטרת ציפורניים הגורמת לעיקום, עיוות, מראה בעייתי ואף לריחות בלתי נעימים.
הסובלים מהפטריה מקבלים טיפולים שונים-בדיקות תפקודי כבד, משחות, כדורים וכיום גם טיפול בלייזר. רוב הטיפולים יקרים, ממושכים,  אינם יעילים וחלקם אף מזיקים כאשר הם יוצרים בגוף סביבה שאולי אינה נוחה לפטריה אך פוגעת גם בתפקודים אחרים. (לנשים ודאי מוכר מעגל הקסמים של הריצה בין הגניקולוג לאורולוג. פעם דלקת- פעם פטריה. משחק פינג פונג בין פטריה לחיידק).
הטיפול הטבעי לפטרת הצפורניים, הפתרון הטבעי הוא כל כך פשוט ! 
הרפואה הטבעית ובתוכה הארומתרפיה מציעה כמה שמנים אתריים הידועים בתכונותיהם האנטי-פטרייתיות. שמנים כמו עץ התה, לבנדר, ברגמוט, רוזמרין, ערער, תימוס (תים) אדום, ציפורן. 
תערובת נכונה של שמנים אלו מבטיחה סינרגיה (השפעה חיובית צולבת) ופתרון יותר יעיל לבעיה.
הארומתרפיה מציעה את המוצר האולטימטיבי-  "פיטרון" (פנגס , FUNGUS)  בבקבוק של 10 מ"ל.


טפטוף של 2-3 טיפות על "מיטת הציפורן" - האיזור, הרקמה שבו היא נוצרת ועל החיבור שבין הציפורן לעור במשך כחודש ימגר ויקטול את הפטריה, יחד עם שמירה על צמיחה של ציפורן חדשה ובריאה.
למניעת הדבקה של ציפורניים שכנות וברגל השניה (לעיתים אנחנו מחליפים את הגרביים מרגל לרגל) אפשר לטפטף מדי פעם את השמן גם על הציפורניים הבריאות.
יש חשיבות לשמירה על הגיינת הרגל והנעל- החלפת גרביים יומיומית, ייבוש של נעליים במידה והן לחות ורטובות, טפטוף כמה טיפות של שמן עץ התה לתוך הנעל פעם בתקופה, שמירה על הפרדה בין המספריים והפצירה של הציפורניים הנגועות מאלו הבריאות..
לתשומת לב- החלק הנגוע של הציפורן אינו ניתן לריפוי. הוא אינו איבר חי אלא חומר קרני "מת". אפשר לחתוך בו קצת ולהסירו, אבל אין מה לטפל בו. הטיפול הוא ברקמה היוצרת את הציפורן ובשמירה על הציפורן החדשה  הצומחת.
לא נכון !!! לשים את הרגליים באמבט שמנים, בועות וסבון. כך אנו רק מעבירים את הפטריה מאצבע לאצבע. את השמן הטיפולי, ה "פיטרון" אפשר לשים בכל זמן של היום- אחרי מקלחת ולקראת יום העבודה בנעליים הסגורות. 
נסו את הפיטרון- הוא הפתרון.
אם כבר מאד מעוניינים באמבט לרגליים- רצוי להוסיף למים כ- 10 טיפות של שמן עץ התה.

 בהצלחה !!!!

לפרטים ורכישה באתר רוזמרין- לחצו כאן

תמונות של ציפורניים (שלוש האמצעיות) בתהליך הבראה- שימו לב לצימוח החדש והבריא בחציה התחתון של כל ציפורן.הכתמים האדומים הם שאריות של לק.
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה