יום שני, 30 ביולי 2012

טיפול ארומתרפי יעיל נגד צלוליט

צלוליט הוא שם כללי לרקמה גושית של סיבי קולגן בדוגמת חלות דבש, המחזיקה תאי צלוליט. התאים מכילים שומן וקירותיהם מתעבים ככל שגילם גדול יותר. לצלוליט יש רקע גנטי, הורמונאלי- הריונות וגלולות, תזונתי- קפאין, אלכוהול ומשקאות דייאט וכן סביבתי- עישון, רעלנים במזון ובאוויר. רקמת הצלוליט מופיעה באזורים הקלאסיים בהם נוטה השומן להתרכז גם באופן טבעי- בטן, ישבן, ירכיים וברכיים, זרועות.
הצלוליט יכול התפתח למצב דלקתי המכונה צלוליטיס וכן לגרום לכאבים, כאשר הרקמה המעובה לוחצת על עצבים. זאת פרט למראה הלא-אסתטי המטריד נשים רבות.

הטיפול בצלוליט- פעילות גופנית כללית ואירובית, שתייה מרובה, הורדת לחץ (סטרס) כללית, שיפור תזונה. טיפולים מסוג "רטט" שהיו ועודם מוצעים אינם יעילים ואינם מפזרים או ממיסים צלוליט כפי שנהגו להתיימר.

מה אנחנו רוצים מטיפול בצלוליט? 
שיפור אלסטיות העור, ייצור קולגן בשכבת העור, שיפור חילוף החומרים (הכנסת חמצן מזון ופינוי פסולת) ומכאן- שיפור הניקוז הלימפטי באזורי הצלוליט, פירוק מחיצות רקמת החיבור המעובות שבין אשכולות תאי השומן, שיפור אספקת הדם ונטרול רדיקלים חופשיים. את כל אלה אנו מבקשים מתכשירים שמתקשים לבצע את העבודה, אך הטיפול הארומתרפי שונה מהטיפולים המוכרים בשל יכולתם המוכחת של שמנים אתריים לחדור את דפנות התאים, להכנס לתאים ולבצע את המוטל עליהם.

קרם (120 או 250 מ"ל)  ושמן (50 או 100 מ"ל) ארומתרפיים לטיפול בצלוליט מכילים שמנים אתריים פעילים ומתאימים למשימה- לבנדר, לימון, קינמון,  ורבנה  וג'וניפר. השמן והקרם מומלצים לשימוש בשילוב עם תכשירי פילינג ארומתרפיים ובטיפול מסור ורצוף משפרים את המצב תוך 3-4 חודשים. 
החומרים הפעילים בשמן ובקרם- זהים וההבדל ביניהם הוא נוחות השימוש בלבד.

בוץ פילינג (250 מ"ל) לעיסוי בזמן המקלחת וכן לעטיפה חמה בתוך ניילון נצמד למשך שעה- מחדיר את החומרים לעור, מזין, מבצע קילוף עדין וממריץ את חידוש העור.


ש לזכור שהמאבק בתאי הצלוליט הכולאים את השומן הוא טוב ויפה, אך רצוי ללוות את המאבק בצלוליט גם בירידה במשקל ובפעילות גופנית. תמצית "דיאטה +" 50 מ"ל לשתיה פעמים ביום, 8 טיפות בכוס מים על בטן ריקה. להסדרת מערכת העיכול ולעידוד דיאטה.


המוצרים נמצאים גם בערכה חסכונית - קרם ובוץ פילינג באריזות 250 מ"ל, שמן בבקבוק 100 מ"ל, תמצית דיאטה פלוס 50 מ"ל.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה