יום שבת, 28 ביולי 2012

מוצרי ארומתרפיה לתינוקות- עיסוי, תפרחת חיתולים ועוד

נולד תינוק והשמחה גדולה. נציע מספר מוצרים טבעיים לפינוק התינוק ולבריאותו. מוצרי הארומתרפיה מיוצרים משמני בסיס ושמנים אתריים טהורים לפי ידע מדעי ובאישור משרד הבריאות.


שמן עיסוי לתינוק- בייבי ג'וניור

עיסוי יומי של התינוק ואף בתכיפות רבה יותר יתן לתינוק מגע ויחס אוהב, יחזק את הקשר עם ההורים, יתן גמישות ויפתח קואורדינציה. השמן הארומתרפי שומר על בריאות עורו העדין של התינוק, מחזק את המערכת החיסונית, בעל פעילות אנטי ויראלית ואנטי בקטריאלית. השמנים המרכיבים הם כולם ממקור צמחי ואינם מינרליים (המבוססים על תוצרי נפט) כדוגמת שמני תינוקות מפירמות "ידועות".

 

קרם תפרחת חיתולים- טוסיקייר

קרם ארומתרפי לטיפול בתפרחת חיתולים. אנו לא ממליצים להשתמש במשחות שונות על בסיס מינרלי (למעשה- על בסיס נפט ותוצריו!!). הקרם מרפא, מונע גירוד וריפוי והתינוק פשוט מחייך !!



 אחד בשביל אמא- קרם פטמות

הנקה היא ברכה לאם ולתינוק - התזונה הטובה ביותר, חיזוק המערכת החיסונית, קשר אם-תינוק ועוד כמה יתרונות. אלא שלעיתים סובלות האמהות מסדקים בפטמות בגלל מבנה, עומס הפעילות ואף תינוקות נשכנים. קרם הפטמות מטפל בהצלחה וביעילות בסדקים ואינו מסוכן בשום אופן לתינוק היונק. לשימוש מיד לאחר ההנקה במטרה לשמר את פעילות הקרם זמן רב ככל שניתן בין ההנקות.




לרכישת המוצרים באתר רוזמרין- לחצו כאן

שמן לטיפול בכאבי אוזניים

כאבי אוזניים נפוצים למדי אצל תינוקות, אשר מוטרדים מהם ללא יכולת לספר לנו מה כואב. אמהות מבחינות בכאב אוזניים כאשר הבכי אינו רגיל והתינוק מנסה להגיע עם ידיו אל האוזניים או לקרבתן. הטיפול בשמן הוא בהרטבת מקלון צמר גפן ומריחה בתעלת האוזן (לא פנימה עד עור התוף). הטיפול יעיל מאד.



ג'ל להרגעת כאבי בקיעת שיניים

מזל טוב- שן ראשונה, שניה ועוד. תינוקות רבים סובלים מכאבים בשלב בקיעת השיניים. ג'ל השיניים הארומתרפי BABY TEETH מחטא, מאלחש ומאפשר לתינוק מעבר רגוע וחלק של שלב בקיעת השיניים.




 שמן להרחקת יתושים-

 שמן טבעי ללא כימיקלים להרחקת יתושים. למריחה על חלקי עור גלויים והיתושים- פשוט נעלמים.



ג'ל עזרה ראשונה (FIRST AID) -

אם כבר נעקצנו (כי לא השתמשנו בשמן ה- מוסקטיר נגד יתושים..)- נשתמש בג'ל העזרה הראשונה. הג'ל מקרר, מאלחש, מחטא ומגליד רקמות שנפגעו. לילדים השובבים היותר גדולים וגם למבוגרים- ג'ל עזרה ראשונה לכל פצע, חתך, כוויה ועקיצה. כדאי להחזיק בבית ובתיק של כל אמא.

 


לרכישת המוצרים באתר רוזמרין- לחצו כאן


תגובה 1:

  1. ודה על פרסום זה! אני רק רציתי להגיד שאני חושב שזה פוסט כנה להפליא ומודה לך על שיתוף הסיפור שלך. זה מהדהד איתי בדרכים שונות. אתה נראה כמו בן אדם מאוד נחמד עם לב גדול ואני מתרגש להיות תגלית של הבלוג שלך.
    תודה על הפוסט נחמד מאוד שלך זה מאוד פוסט אינפורמטיבי אנחנו אוהבים את זה ואנחנו גם אותו דבר בעסק הזה ומזמינים אתכם לבקר website bit.ly/1kG4Akx.Thanks שוב לפוסט נחמד.

    השבמחק