יום שני, 13 באוגוסט 2012

ארומתרפיה(שמנים) לטיפול בגירודים בזמן היריון

ארומתרפיה(שמנים) לטיפול בגירודים בזמן היריון 
בטן מגרדת


שאלה: אני בשבוע 11 והבטן והגוף מגרדים לי נורא, רציתי לדעת האם מותר למרוח שמן תינוקות והאם זה יעיל?  פשוט כל היום אני מתגרדת ואני מפחדת להשאיר סימנים. נאמר לי שאסור למרוח שמנים ארומטיים על בטן הריונית (למניעת סמני מתיחות). האם נכון הדבר?
תשובה: הגירודים בגוף ובבטן במהלך ההיריון נובעים בעיקר כתוצאה ממתיחת השרירים / הסיבים ומומלץ לשמנם על מנת למנוע את התופעה במהלך ההיריון ואת סימני המתיחה לאחר ההיריון.
השימוש בשמנים מחולק לשתי תקופות במהלך ההיריון. עד לשבוע 17 - 16 (או סריקת מערכות שניה) –- ניתן להשתמש אך ורק בשמני בסיס (שמנים צמחיים) והמומלצים הם: נבט חיטה, מקדמיה וחוחובה.
לאחר שבוע 17 - ניתן להוסיף לשמני הבסיס גם שמנים אתריים אשר נחשבים כשמנים פעילים שעשויים לשפר במידה ניכרת את בעיית הגירודים וכן את סימני המתיחה. שמנים אתריים מומלצים: לבנדר, אילנג-אילנג ומנטה. יש להוסיף סה"כ 15 טיפות ל- 50 מ"ל שמן בסיס.
****

מתוך ראיון באתר Y-NET    עם מיקי גבאי, מטפל מוסמך ובעל וותק של 20 שנה בתחום הארומתרפיה. מנהל חברת ארומה מדיק, העוסקת בתחום הארומתרפיה - בהדרכה (קורסים במסגרת קופ"ח ובמכללות מקצועיות), ייעוץ, אבחון, טיפול, ייצור מוצרי ותכשירי ארומתרפיה. לראיון המלא- http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2415676,00.html
****
ראו קרם למניעת סימני מתיחה בהריון באתר רוזמרין- מוצרי בריאות, קוסמטיקה וטיפוח על בסיס ארומתרפיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה