יום שני, 13 באוגוסט 2012

ארומתרפיה(שמנים) לטיפול בבצקות וביובש


ארומתרפיה(שמנים) לטיפול בבצקות, יובש ופטמות סדוקות


שאלה: האם יש משהו בתחום הטיפול הטבעי הארומתרפי שעוזר להוריד בצקות?
תשובה: שמן שעוזר להוריד בצקות הינו תערובת של שמן שקדים עם שמנים אתריים קוריאנדר (כוסברה) וג'וניפר (ערער). אלה שמנים משתנים (מגבירים ייצור שתן) ובכך מורידים נפיחויות ובצקות. יש למרוח את השמן על אזור הבצקות ולעסות כלפי פנים הגוף במשך מספר דקות. לבקבוק של 50 מ"ל שמן בסיס יש להוסיף כ- 20 טיפות שמנים אתריים.
שאלה: מצאתי ששמן נבט החיטה משמש כקרם גוף מצויין למקומות יבשים במיוחד (אבל ריחו לא נעים...) האם זה מומלץ? האם יש בעייה עם למרוח אותו על הפטמות בהיריון? ובהנקה? ואיך הוא בתור שמן באמבטיה?
תשובה: שמן נבט החיטה הוא שמן מצויין לגוף ולמקומות יבשים. ניתן לערבב אותו עם שמנים צמחיים נוספים כגון: מקדמיה. לנטרול ריח השמן מומלץ להוסיף מעט שמנים אתריים. אין בעיה למרוח אותו על הפטמות הן בהיריון והן בתקופת ההנקה (שמנים נספגים בגוף). לפטמות יבשות וסדוקות מומלץ להשתמש בקרמים טבעיים שיש בהם גם חמאת שיאה ושמנים אתרים מתאימים לטיפול בפטמה סדוקה או פצועה. ניתן להשתמש בכל שמן באמבטיה.
שאלה: האם יש שמן אחר  שווה ערך ביתרונותיו לשמן נבט-החיטה שאינו כל-כך מסריח?
תשובה: שמנים שניתן להשתמש על הגוף במקום שמן נבט חיטה הם: חוחובה ומקדמיה בתוספת ויטמין E.

מתוך ראיון באתר Y-NET    עם מיקי גבאי, מטפל מוסמך ובעל וותק של 20 שנה בתחום הארומתרפיה. מנהל חברת ארומה מדיק, העוסקת בתחום הארומתרפיה - בהדרכה (קורסים במסגרת קופ"ח ובמכללות מקצועיות), ייעוץ, אבחון, טיפול, ייצור מוצרי ותכשירי ארומתרפיה. לראיון המלא- http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2415676,00.html
 מוצר לטיפול בצקות ונפיחויות- לחצו כאן - ארומה סוולינג AROMA SWELLING, שמן בבקבוק 50 מ"ל.
מוצר לטיפול בפטמות סדוקות ופצועות, להקלת ההנקה- לחצו כאן -  AROMA NIPPLES CREAM קרם 60 מ"ל.
ראו באתר "רוזמרין"-  מוצרי בריאות, קוסמטיקה וטיפוח על בסיס ארומתרפיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה